Alla inlägg den 11 september 2010

Av Maria Dellham - 11 september 2010 17:56

  Bilen rullar mot Skinnskatteberg - det var så vackert när jag närmade mig Skinnsberg. Vattnet låg som en spegel och träden var i lite svag nyans i rött.

Jag tillsammans med Pernilla Dahlstsröm träffade Skinnbergsborna - vi delade ut vår kokbok och jag fick många frågor som rörde landstinget. Det var lite annorlunda att komma till Skinnsberg - det var inte samma stöm av människor som man är van vid i Västerås men de som kom fick jag tid att verkligen prata med. Tack för att jag fick komma  .

Av Maria Dellham - 11 september 2010 17:49

  Sala bjöd in till träff vid valstugan på torget. Torget var fullt med Salabor och Det var flera som kom fram och hade frågor om landstinget. Jag träffade på Sven 90+. Vi fick en trevlig stund tillsammans, Sven berättade om sitt liv i stort och smått. Det var intressant att lyssna på de erfarenheter han upplevt i sitt liv. Tänk att få vara så pigg när man blir gammal.  

Av Maria Dellham - 11 september 2010 17:40

Viktoria visar våra fina påsar    

Moderaterna delade ut morgonpåsar vid stationen i Västerås - det var mkt uppskattat. En del kom med cykel men de flesta gick till stationen. Vi förtstod efter en stund att vi ställt oss på ett bra ställe- nämligen bredvid tidningsstället där tidningen Metro fanns.

  Viktoria och Christina


Ovido - Quiz & Flashcards